
A KidFit intelligens okosóra beüzemeléséhez szükségünk van egy micro SIM kártyára – szolgáltató független, így teljesen mindegy, hogy melyik távközlési céget választjuk. Fontos szempont csomagválasztásnál, hogy mennyi kimenő hívásunk lesz, valamint internetes adatforgalomra is szükségünk lesz.
Az óra minimális adatmennyiséget használ fel, a saját tapasztalatunk szerint akár 20-30MB is elegendő egy hónapra, de a legtöbb szolgáltatónál 50 és 100MB a legkisebb mennyiség, ezért azt javasoljuk, hogy a legkisebb mennyiséget rendeljék meg.
A havi használati díja szolgáltatótól, csomagtól és az indított kimenő hívások becsült számától függ.
Tehát érdemes számolgatni mielőtt választunk:
- A gyerek sokszor fog hívni? Igen, akkor olcsó percdíjakra van szükség.
- A gyerek keveset hív, de a helyzetjelentéshez internetes adatcsomag szükséges? Legyen egy elfogadható percdíj és minimum 20-30 MB adatforgalom.
- Ritkán fogjátok csak használni? Igen. Érdemes feltöltő kártyát választani, adatcsomaggal.
Példaként szintén saját tapasztalat alapján:
- Feltöltő kártyás: Az egyik szolgáltatónál havi 1500 Ft-os átlag költséget is el lehet érni. Itt 2 havonta egy feltöltés elegendő 3000Ft-al, ezzel egyidőben kapunk 500MB adatmennyiséget (ebből ténylegesen kb. 20-30MB adatforgalmat generál a KidFit intelligens okosóra) és a kimenő hívásokra számoljunk kb. 1000Ft-ot (ez kb. 20 perc, mert 49 Ft-os percdíja van). A következő hónapban így nem szükséges feltöltenünk a kártyát, viszont vehetünk 750Ft-ért 100MB adatot (ebből szintén kb. 20-30MB kerül felhasználásra, de ez a legkisebb) és a fennmaradó 1250Ft felhasználható telefonálásra (kb. 25 perc)
- Előfizetéses: az egyik szolgáltatónál van lehetőség előfizetési csomag vásárlása, amely szintén teljesmértékben lefedi az igényeket: 3000 Ft havi díjért van 90 perc beszélgetés és 100MB internet. Ez a csomag kétszer annyiba kerül, viszont ezzel a csomaggal sokkal több kimenő hívást lehet indítani, valamint van elegendő havi adatforgalom is.
Valami probléma van, az óra nem működik! Nem ad jelet!
A legtöbbünkkel előfordult már, hogy a telefonunkkal lemerítettük az adatforgalmunkat. A telefon és a KidFit okosóra között annyi a különbség, hogy telefonunk a csökkentett internet hozzáféréssel még eldöcög, addig az óra hibát jelez. A kijelzőn megjelenik az áthúzott GPRS jel. Ha ezt látjuk akkor biztosak lehetünk benne, hogy kimerült az adatforgalmunk és fel kell azt töltenünk, hogy újra követhető legyen az óra az ingyenes alkalmazás segítségével. Az egyenleg feltöltése után a kapcsolat azonnal helyreáll és eltűnik az áthúzott GPRS.
Ha ezek után sem oldódik meg a probléma, akkor vegye fel velünk a kapcsolatot.