
Ha a hívásnál nem hallható a hívott fél hangja az órából, de a hívott fél hallja, amit mondunk, akkor a hangerő beállításokban lett korlátozva.
Megoldás a felmerült problémára:
- Az óráról indíts egy kimenő hívást a beállított telefonszámra.
- Ameddig nem veszed fel a telefont, addig a KidFit intelligens okosórán lehet állítani a hangerőt.
- Amikor a csengetés elindul nyomd meg az 2-es hívógombot, ez óra jobb oldalán található legalsó gomb .
- Ekkor megjelenik egy kis potméter a kijelzőn, amely a hangerőt jelzi.
- Nyomd meg az 1-es gombot, hogy változtass a hangerőt. Többszöri lenyomással a hangerő szintjét lehet állítani. Érdemes a közepes vagy a legfelső állást választani.
- Ezek után vedd fel a hívást a telefonon. Ha sikeres volt a beállítás, akkor már az óra hangszóróján hallható lesz a hangod.
Ha ezek után sem erősödik fel a hangerő, akkor fordulj bizalommal hozzánk az ÁSZF-ben leírtak szerint. (kattints az ÁSZF linkre és keresd a Garancia, jótállás bekezdést és ennek megfelelően járj el)